Сміх vs. гріх: що важливіше?


«5 екзотичних методів урізноманітнити ваше сексуальне життя», «9 несподіваних поз, які допоможуть відволікти вашого партнера від
Facebook», «Понюхай - парфуми з феромонами: зачаруй своїм шлейфом».

А як часто ви практикуєте сміх зі своїм партнером - регулярно/ 3-4 рази на тиждень/ достатньо рідко/ буває, але хотілося б частіше? Чи отримуєте ви спільне задоволення від синхронних вібрацій реготу в відповідь на побачену комічну ситуацію чи почутий жарт?
Чи замислювались ви над цими питаннями взагалі?

Як на мене, з «гріхом» все більш зрозуміло, ніж зі сміхом. Принаймні, інтимній частині відносин журнали, блоги і шоу приділяють достатньо уваги, а от тема спорідненого почуття гумору не надто розвинена.

Щоденне життя сповнене стресів – великих і малих, і, не знаю, як для вас, та для мене гумор виступає чи не основним інструментом їхньої нейтралізації. До антистресових засобів, звісно, відноситься і секс, але, як показує практика, не зі всіма. В окремих випадках він може спричинити ще більший стрес.

From Getty Images

Крім того, в силу різних життєвих обставин, повноцінний інтим не завжди доступний (відеочати та інші форми не враховуємо), в той час як сміх «на підхваті» завжди і всюди.

Свідки Єгови в своїх бесідах часто ставлять запитання: Чим людина відрізняється від інших живих створінь? Ще жодного разу не наважувалась вступати із ними в дискусію (одного дня я таки це зроблю!), але припускаю, що одна з можливих відповідей – інтелектом.

Справа в тому, що людина – це єдина істота на Землі, яка турбується про пошук сенсу власного існування та тисячі інших непотрібних речей, серед яких, наприклад: чи зрозуміє Макс мене неправильно, якщо я надішлю йому в повідомленні цей смайл або чи вважатимуть мене зверхнім снобом, якщо я відкрито вкажу людям на їхні помилки.

Тож повертаючись до теми мислення, ми ті створіння, які, втамувавши голод фізичний, здатні відчувати страждання від голоду інтелектуального.

Та, знаєте, в своєму житті я віддаю перевагу розумним книжкам, але плоским жартам. Тобто, на мою думку, в міжособистісних відносинах не на стільки важлива інформаційно-змістова складова, на скільки емоційна.



Якщо ти прокидаєшся після палкої ночі, і ранковий діалог з супутником (супутницею) навіює тобі думки: «Що я тут роблю?»; «Серйозно?»; «Де двері?»; «Краще ще раз, але без слів...», тоді ймовірно ти справді опинився не в тому ліжку не в той час.

Втім, спільне почуття гумору теж не завжди виступає гарантом повноцінної близькості, але спостереження показують, що з ним шансів більше. Адже помірно іронічне ставлення до життя, подій в ньому, недоліків партнера та своїх є запорукою здорової психіки та вищої успішності в досягненні цілей загалом.

Якщо ви націлені на довготривалий і щасливий союз, тоді варто розуміти, що парам доводиться проходити і через відверто паршиві моменти, позбавлені будь-якого романтизму і привабливості. В такі миті гумор, як двошаровий туалетний папір здатен пом'якшити навіть найбільш незручну життєву оказію.


From Reddit. Posted by eternityinspace.


Comments

  1. Ольга! Цікава тема. Як на мене все рівною мірою має право на існування, навіть поєднання припустимо. ВЕСНА...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ахаха, ми ж не коти ))
      Звичайно, що має, головне, щоб всім учасникам підходило)
      Так я ж і не кажу, що потрібно вибирати щось одне.

      Delete

Post a Comment